Customise jam

Terima kasih encik Ahmad kerana memilih jam deko keluaran kami.

Jam kami adalah customise jam.

Katanya nak simple je, tapi nak ada tanda jarum minit.

Yang penting jam tawaf.

Nak tahu betul ke jam ni membantu menambah tenaga apabila melihatnya☺️

Yalah..macam tawaf kat kaabah.

Macam tak logik hanya pusing kaabah dapat tenaga…

Tulah , rahsia Allah, Allah sahaja yang tahu.

So, ini hasilnya?

Design asal P34

Customise Jam Pilihan Encik Ahmad:
Design P34, panel jam sahaja
Saiz 30cm
Jam tawaf

Banyak lagi design yang merambangkan mata untuk dimiliki.

Pelbagai design untuk dimiliki di
http://bit.ly/designJAM
http://bit.ly/designJAM
http://bit.ly/designJAM

wasap 010 236 2679 atau 019 262 7917 untuk info lanjut

 

jam tawaf MEM Braune elegant

Alhamdulillah..

 

Hadiah besday jam tawaf #mem Braune dah sampai.

.

Customer pun puas hati.

Siap nak beli lagi untuk abang sulong..

.

Tahniah abang! Dapat adik yang penyayang dan pemurah.Mesti abang dia pun macam tu gak kan??

.

Kalau nak info lanjut, wasap sekarang ke

http://nurdianajamtawaf.wasap.my